Pagina's

vrijdag 19 oktober 2012

Count Your Blessings #1


♥ Bovenstaande foto van Pus (Poes).
♥ Pus die elke keer op mijn schoot komt zodra ik naast haar kom zitten.
♥ Pus die zojuist mee liep met mij en Oji, ze was net een hond. Alleen bleef ze op een geven moment zitten en toen we terug liepen en ik haar riep kwam ze weer aan gehuppeld.
♥ Appel & Kaneel thee. 


♥ De appel jam die hier gemaakt wordt.
♥ Het is WEEKEND!
♥ Mijn tripje naar Oslo volgend weekend! (Zaterdag&Zondag)
♥ De liefde voor dit land, gezin en de dieren.


♥ Bovenstaande notebook & sticker. Ik wil iets leuks doen met de notebook maar ik weet nog niet zo goed. Aan de ene kant als dagboek en aan de andere kant twijfel ik.. Als ik de kans krijg koop ik er misschien nog wel één!
♥ Mijn steeds groeiende deken. 
♥ Twee projectjes die ik wil gaan doe dit weekend.
♥ Het boek Clockwork Angel waar ik snel weer in verder moet gaan lezen.

FIJN WEEKEND IEDEREEN!

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie <3!