Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Steeds meer mijn eigen plekje & haken

Toen ik met mijn blog begon maakte ik snel een logo. Ik was ongeduldig en wist niet goed wat ik wilde met mijn lay-out dus flansende ik snel wat in elkaar. Dit logo heb ik toch ruim een week gehad maar elke keer bleef ik het toch net niet leuk genoeg vinden. Dus gisteren ging ik weer aan de slag. Ik zocht naar een leuke achtergrond voor mijn logo en kwam al snel uit op oude postkaartjes. Dat is nou echt net iets voor mij dacht ik! Al snel was photoshop geopend en ging aan de slag! En niet veel later had ik best wel een erg leuk logo vond ik zelf. Alleen er was één probleem, hij was veelste groot. Maar omdat ik hem zo leuk vond zette ik hem online om vervolgens na een aantal uur toch weer de oude online te zetten.

's Avonds ben ik er nog een keer voor gaan zitten nadat ik geïnspireerd was door de nieuwe lay-out die Elisa op haar blog had gezet, en uiteindelijk kwam dit er uit rollen! En ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg blij mee ben! Dus voorlopig zal ik hem zo houden, tot dat ik hem weer zat wordt hihi! Wel wil ik nog een beetje mijn zijbalk gaan veranderen alleen moet ik nog even kijken hoe of wat. Maar ik kom er wel, Heieendje wordt langzaam maar zerk mijn eigen plekje op het boze internet!


Ook haakte ik vanmorgen de bruine rand af van mijn deken en zoals je ziet op bovenstaande foto zit elke kleur er nu vier keer om heen. En hoe groter de deken ook wordt hoe meer wol ik moet gebruiken. Dus op dit moment ben ik een beetje aan twijfelen of ik nog verder ga. Want als ik dit doe weet ik zeker dat ik misschien wel één of twee bollen wol nodig heb om twee keer een rond te gaan met de kleur, en dat wordt dan toch een beetje duur. Dus ik denk dat ik hem maar zo laat en gebruik als een soort deken of knuffel deken. 


Q: Wat denken jullie?

2 opmerkingen:

  1. Je doek word al groter ;) en fijn dat je heerlijk met je site bent bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stijl op je blog! Ik herken dat twijfelen en opnieuw maken van een layout wel.. Laatst had ik opeens nieuwe inspiratie en wist ik dit is weer een wat-langer blijvertje haha! Nu ben ik dus zeer tevreden met mijn vrolijke layout!
    Ennuh wat betreft de deken niet zo twijfelen maar een keuze maken. Ik zelf ben ook bezig met een deken van acryl en ga net zo lang door totdat óf de bollen op zijn óf ik goed kan chillen onder de grootte van de deken! Ziet er iig tof uit..succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie <3!