Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Meet Piep!

Na een aantal uur van frustratie en het niet kunnen vinden van een goed naald en het filmpje wat ik keek keer op keer gekeken te hebben. Is het mij dan toch eindelijk gelukt! Ik heb mijn eerste beestje gehaakt! En dan wel een peep! (een soort vogel?)

Piep klopt niet helemaal als patroon maar who cares? De ogen moesten eigenlijk ook van wol zijn maar toen bedacht ik mij dat ik van deze oogjes mee had. Veel leuker natuurlijk! (ook kon ik op dat moment geen naald vinden) Ook zijn de vleugels een beetje weird maar dat mag de pret niet drukken! Want ik ben hartstikke trots op mijn eerste gehaakte beestje!


Ik ben nog van plan iets leuks met Piep te gaan doen maar dit moet ik eerst allemaal even uitwerken! Dus blijf vooral hangen voor meer Piep!

2 opmerkingen:

  1. Wat knap zeg! Vind je blog erg leuk en ik ben je met bloglovin gaan volgen, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie <3!