Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Een deken in woording

Een tijdje geleden kocht ik de volgende vier kleuren: groen, rood, blauw en bruin. Ik wilde er iets mee gaan doen maar wist nog niet precies wat. Ja ik wilde een deken haken maar zou ik dit met granny's doen of misschien toch met vierkanten? Al snel kwam het idee om maar gewoon één groot vierkant te haken en afgelopen zondag begon ik hier eigenlijk mee.


 Op de eerste foto zijn mijn nieuwe bolletjes wol te zien, aangezien ik vandaag de kleur blauw op haakte en dus duidelijk nieuwe nodig had! Ik nam meteen van elke kleur maar twee bolletje mee. Waarschijnlijk nog steeds niet genoeg maar er zullen dan wel weer nieuwe gekocht worden. Op de tweede foto zie je mijn nog kleine dekentje, allen kleuren zaten er nu om heen en ik kon beginnen aan de volgende rondes!


En vandaag ziet mijn deken er zo uit! Dat het eerst een tafelkleed of iets moest worden is allang van de baan. Het wordt gewoon een deken, al misschein niet heel groot of misschien juist wel. En wie weet hangt die alleen maar over mijn stoel. Maar ik zal hem afkregen voordat ik weer naar huis vertrek...

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met je beginnende deken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je wel een goede stok achter de deur: De deken af hebben voordat je weer naar huis gaat. Moet lukken toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie <3!