Pagina's

donderdag 11 oktober 2012

Een nieuw plekje op het boze internet

 
-- Bron --

 Al een tijdje zat het in mijn hoofd. Helemaal anoniem bloggen, geen gezeur over echt persoonlijke dingen en ook geen duidelijk foto's. ''Dat moet toch heerlijk zijn?'' dacht ik. Aangezien ik altijd geniet van dit soort blogs. Geen idee wie de persoon achter de blog is, maar toch het gevoel haar te kennen. Dus al snel vormde het idee om dit ook te gaan doen, en niet veel later ontstond Heieendje! Denk je mij toch te herkennen? Dan vraag ik je om niet mijn echte naam te gebruiken, maar gewoon mijn blognaam. 

Dus bij deze allemaal van harte welkom op heieendje, waar ik eindelijk zal gaan schrijven over de dingen die ik echt wil delen! En natuurlijk mijn haaksels enzovoort zal gaan laten zien! Want daarom richten ik ook mijn nieuwe blog op! En wie weet hef ik de anonieme tijd ooit wel eens op!

Dan is het nu eindelijk zo ver! *Pakte een schaar en knipt het rode lint door*
WELKOM OP HEIEENDJE!

4 opmerkingen:

  1. Ten eerste ik vind het allemaal geweldig, je hebt dit super leuk geschreven en je eigen creatie is ook heel erg leuk!!!

    Succes op dit plekje, en hopelijk mag ik nog genieten van je vele verhalen en creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, zo annoniem! Super dat je mijn blog leest! Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, leuk dat je voor heieendje bent gegaan ^^.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie <3!